Reacties

Reacties 51 - 80 van 80

Naam Reactie Datum
Anchimbe Elizabeth It is very challenging but with God you can go through… 19 aug. '21
Tjitte Dijkstra Vienne is wel te doen op de fiets en er is veel (oud… 19 aug. '21
Marianne Wendt, v. d Weide Klinkt heel leuk in ieder geval. 18 aug. '21
Marianne Wendt van der Weide Het is wel een uitdaging met de fiets op reis. Maar… 18 aug. '21
Ellen Aj aj, Mädels, jullie maken wat mee op deze trip!!!… 18 aug. '21
Maarten van nierop volg jullie tocht ,een dappere uitdaging met allerlei… 18 aug. '21
Marlies Sterk Wat fijn!! Goede voortzetting van jullie fietstocht. 13 aug. '21
Ellen Snuif wat historie op! Sterkte weer met fietsen! 12 aug. '21
Ursula Hoffmann Vielen Dank liebe Margarete für die Bilder,den Text… 12 aug. '21
Frederik Hendrik Kijk, dat zijn belevenissen. Op den duur wordt dit… 8 aug. '21
Ellen Spannende trip! Hopelijk komen de spaken vlot en passen… 8 aug. '21
Antje Lieve groetjes van ons uit Lüneburg en een hele fijne… 6 aug. '21
Ellen Gaat goed, meiden!!! Korte broeken- weer na moesson! 6 aug. '21
Hayat Het is een prachtige natuur met zulke dieren, ik wens… 5 aug. '21
Margreet Fijn dat jullie meereizen. In mijn verhalen vergeet… 5 aug. '21
Janke Super tof te horen. Een goede n8rust en morgen een… 5 aug. '21
Frederik Hendrik Hoi Margreet en Hannelore, Een dagelijkse serie belevenissen;… 5 aug. '21
Christel Hello! You are so tough. I have great respect for… 5 aug. '21
Marlies Sterk Lieve Margreet en Hannelore, Leuk om jullie avonturen… 4 aug. '21
Maarten van nierop laatste foto zoutwinning, ? jullie maken leuke gevarieerde… 4 aug. '21
Maarten van nierop aan de foto's te zien een geweldige stoere trip,wens… 2 aug. '21
Ellen Prima temperatuurtje voor rustdag...badpak bij de… 1 aug. '21
Marja Nijhus Heerlijk zo’n rustdag. Jullie hebben het weer in… 1 aug. '21
Eefke en willem Mooi Margreet! Wij hier ook veel regen, maar het zal… 1 aug. '21
Corine Wat een lef om ook deze uitdaging weer aan te gaan,… 1 aug. '21
Hayat Lieve Margreet, wat leuk om met je vriendin te doen… 1 aug. '21
Elisa Lieve Margreet, je moed blijft me verbazen! Ik ben… 30 jul. '21
Ellen Zonnetje is altijd beter dan regen! Pas op jullie… 29 jul. '21
Kirsten Ritter Zo stoer! Na een aantal heel gezellige dagen was het… 29 jul. '21