Brood en bed voor weeshuis Hotpec, Buea, Kameroen

21 juli 2021 - Sint Geertruid, Nederland

Lieve familie en vrienden!

Het is weer zover! Vanaf 29 juli ga ik samen met Hannelore fietsen voor Hotpec. Willen jullie sponsor zijn?

Hannelore is de voorzitter van de Duitse stichting Mahzukam (mit allen Händen zusammen für Kamerun). Sinds een jaar werken we samen aan een nieuw project: een bakkerij met slaapzaal er bovenop. Geraamde kosten ongeveer 60.000 euro.

Mijn dochter Kirsten en haar man Jeroen nemen onze fietsen en kampeerspullen mee naar Camping Le Canigou in de Noord-Pyreneeën. Wij volgen een paar dagen later met hun kinderen met de TGV naar Perpignan. Na een paar dagen op de camping fietsen we richting de kust en blijven die volgen tot we ter hoogte van Avignon zijn. Daar steken we door naar het Rhônedal en hopen na een week of vier, vijf in Maastricht aan te komen.

Het is natuurlijk een geweldige vakantie die we fietsend en kamperend doorbrengen, maar we hopen dat jullie ons willen belonen met een gift voor Hotpec. Alle giften gaan naar onze stichtingen. Voor Nederlanders is het interessant dat we ANBI zijn, zodat je je gift van de belasting kunt aftrekken. http://delenisleven.nl

1. Ellen:
    22 juli 2021
    Succes en plezier, meisjes!!!