de Camarque

5 augustus 2021 - Camargue, Frankrijk

Wat een prachtige dag was het weer! Nadat we door de regen een dag pauze genomen hadden, gingen we vandaag enthousiast weer op weg. Een prachtige route in het vooruitzicht. Langs de zee en door de Camarque. Ja, we zagen flamingo's en paarden. Later ook een kudde runderen met hun maatjes, de koereigers. Die zagen we ook op de paardenruggen zitten trouwens. We genieten heel erg van al het water om ons heen. Ik zal bij de foto's ook de routes zetten die we gaan. Het duurt niet lang meer of we gaan het binnenland in richting Avignon. Morgen al. We bevinden ons al op de Via Rhona, het fietspad dat tot Geneve loopt. Ik hoorde vandaag van iemand dat dat piekfijn in orde is dus dat belooft wat. Helaas leest mijn laptop het sd-kaartje van mijn fototoestel nu niet, dus ik kan alleen de foto's laten die die ik op mijn telefoon gemaakt heb.

1. Janke:
    Super tof te horen. Een goede n8rust en morgen een waardevolle rit 🚲🚲
  2. Margreet:
    5 augustus 2021
    Fijn dat jullie meereizen. In mijn verhalen vergeet ik vaak te vertellen dat we elke dag ook wel een paar flyers aan mensen kunnen geven. Maar hopen dat ze sponsor worden.
  3. Hayat:
    5 augustus 2021
    Het is een prachtige natuur met zulke dieren, ik wens je een fijne reis morgen
  4. Antje:
    6 augustus 2021
    Lieve groetjes van ons uit Lüneburg en een hele fijne reis verder! Antje & fam.
    Wij zijn ook gefietst naar Lüneburg. :-)