Langs de kust en het Canal du Midi

1 augustus 2021 - Sallèles-d'Aude, Frankrijk

Wat een bijzondere twee dagen waren het: Vanaf Sainte Marie-la-Mer kwamen we in een prachtige waterwereld terecht. Links de Étang de Leucate, rechts de Middelandse Zee. Dan over een scheireiland en vervolgens over een smalle strook land naar Port-la-Nouvelle. Een nachtje op Camping Cap du Roc waar de rotsen rood kleurden en ik 's nachts net deed of het geluid van het zwembad een beekje was.

Een prachtig stuk volgde dwars door de Étang de Bages> Aan beide zijden van het pad water en nog eens water. Daarna langs het Canal de la Robine via Narbonne naar Sallèles d'Aude, waar we nu een  rustdag genomen hebben. Gisteren waren we net op tijd met het opzetten van de tentjes! Daarna kwam er een fikse onweersbui en ook de hele nacht regende het. Maar de hele dag was heerlijk zonnig en de stormachtige wind die er was, gaat liggen.

Waar we kunnen en mogen laten we onze flyer op de camping achter en soms, als het zo uitkomt, geven we hem ook aan mensen die we ontmoeten. Maar kijken of dat ook iets oplevert. Morgen met goede moed verder langs het Canal du Midi. Wel met een afkorting van de enorme bocht die komt. Het pad is daar niet goed en voortdurend hobbel je dan over stenen en boomstronken.

1. Eefke en willem:
    1 augustus 2021
    Mooi Margreet! Wij hier ook veel regen, maar het zal bij jullie overdag wel warmer zijn! Geniet ervan!
  2. Marja Nijhus:
    1 augustus 2021
    Heerlijk zo’n rustdag. Jullie hebben het weer in ieder geval mee. Succes morgen
  3. Ellen:
    1 augustus 2021
    Prima temperatuurtje voor rustdag...badpak bij de hand, toch?!
  4. Maarten van nierop:
    2 augustus 2021
    aan de foto's te zien een geweldige stoere trip,wens jullie mooi weer. succes met de volgende etappe. hier in down town alphen ,gaat het de goede kant op met je gele kanariesuzukipiet. vr. gr. maarten