Reacties

Reacties 51 - 100 van 145

Naam Reactie Datum
Janke 🙏🌈 19 mrt. '20
Anneke nusselder Goede reis, Margreet. We hopen je volgende week weer… 19 mrt. '20
Eefke en willem Sterkte voor het laatste stukje!! Ook hier moeten… 19 mrt. '20
Riekie Hersevoort succes en sterkte met wat je allemaal te wachten staat.… 19 mrt. '20
Gerrievanderweide Margreet wat een abrubt einde van je mooie reis. Het… 18 mrt. '20
Marianne Wendt van der Weide Dat is even wat anders, hoop dst de rust en de medicijnen… 18 mrt. '20
Marja Nijhus Heel begrijpelijk dat je nu graag naar huis wilt,… 18 mrt. '20
Wolfgang Dürig Hopelijk herstelt je knie snel en wordt hij weer beter.… 18 mrt. '20
Gerrievanderweide Wat vervelend allemaal voor je Margreet. Je hebt nog… 15 mrt. '20
Vrony van der Weij Jammer Margreet maar zoals Johan zei: elk nadeel heb… 15 mrt. '20
Renate Dürig Oh Mann, eben noch so wunderschön alles und jetzt… 13 mrt. '20
Renate Dürig Ja, Du scheinst echt auf der Sonnenseite der Welt… 13 mrt. '20
Maria Dag Margreet, Snap dat het jammer is, gezondheid is… 13 mrt. '20
Janke Ai......even pas op de plaats dus.....wens je goede… 13 mrt. '20
Marja Nijhus Dat is echt balen joh, hopelijk staan er op de camping… 13 mrt. '20
Truus Veel sterkte en houd goede moed! 13 mrt. '20
Robert Ach tja, wat zal ik eens zeggen. Je mist een hoop… 11 mrt. '20
Robert Briljant :) 11 mrt. '20
Robert prachtig! 11 mrt. '20
Marianne Wendt van der Weide Geweldig Margreet,de mooie foto,s laten ons iedere… 10 mrt. '20
Eefke en willem Mooi stukje geografie Margreet! Prachtige foto’s.… 10 mrt. '20
Kenneth Rohde Hi Margreet We met on the bus to Akoroa. I believe… 9 mrt. '20
José Bloemen Hai Margreet Enjoy!!! 5 mrt. '20
Riekie Hersevoort Hai Margreet. Wat een avontuur weer, ik heb nog niet… 3 mrt. '20
Trude Meijnhardt Trude: ja, zo'n reis is wel heel bijzonder. Gister… 26 feb. '20
Marja Nijhus Wat een top reis Margreet, je bent er echt helemaal… 26 feb. '20
Vrony van der Weij Dag Margreet, het blijft boeiend en leuk dat verslag… 23 feb. '20
Frederik Hendrik Het lijkt me dat NZ je op het lijf geschreven is.… 21 feb. '20
Corine Wat een variatie in landschap en mensen die je ontmoet.… 21 feb. '20
Marianne Wendt van der Weide Geweldige om steeds je reis. Verhaal te lezen. En… 18 feb. '20
Robert Volgens mij heb ik in mijn hele leven nog geen 1500km… 18 feb. '20
Anne van der Weide Wauw! wat een reis! Leuk om je te volgen. Gefeliciteerd… 17 feb. '20
Gerrievanderweide Prachtig Margreet zoveel moois en nog meer indrukken..… 17 feb. '20
Marianne Wendt van der Weide Lieve Margreet, bedankt voor het mee reizen door de… 14 feb. '20
Gerrievanderweide Wat geweldig allemaal. Prachtige foto's. Ongelofelijk.… 12 feb. '20
Corine Chapeau! 11 feb. '20
José Bloemen Wow!!! 5 feb. '20
José Bloemen Wat fijn Margreet zoveel goeds en moois onderweg.… 5 feb. '20
Maria Mooi om mee te mogen genieten☺️ 5 feb. '20
Frederik Hendrik Tja Margreet, dat was alweer een prachtig verhaal,… 5 feb. '20
Robert Wat leuk om te lezen dat je elke keer wel weer mensen… 31 jan. '20
Antje Lieve Margreet, Wat een bijzondere reis ben je weer… 25 jan. '20
Corine Zeer onwaarschijnlijk maar mooi verhaal,zo leren wij… 23 jan. '20
Marianne Wendt van der Weide Hoi Margreet fijn dat je tassen kon kopen., en inderdaad… 22 jan. '20
Renate Dürig Hey, Hey, wie schön, dass du die Reise so genießen… 21 jan. '20
Vrony van der Weij Lieve Margreet wat een belevenis in de mooie natuur… 21 jan. '20
Sjoukje Ha Margreet, wat een prachtige reis ben je aan het… 21 jan. '20
Trude Meijnhardt Volgens ons kom je nu echt toe aan ontspanning en… 21 jan. '20
Pedro And the Bird Calls are here - https://drive.google.com/drive/folders/1cRUicNwoTqgPOWKwFbbvdIkSCuhpDD8K?usp=sharing 18 jan. '20
José Bloemen Goed zo Margreet, dat je meer tijd neemt...Vertragen… 16 jan. '20

« Vorige 1 2 3 Volgende »