Reacties

Reacties 101 - 150 van 207

Naam Reactie Datum
José Bloemen lieve Margreet interessant om meer te lezen van het… 4 jan. '18
Gerrievanderweide Hoi lieve Margreet, leuk weer wat te lezen. Ja dat… 2 jan. '18
Richilde Binsbergen Beste Margreet, Fijn om zo te mogen delen in je verhalen,… 1 jan. '18
Marianne Wendt van der Weide Lieve Margreet.een hele dikke knuffel en een goed… 30 dec. '17
Riet hutjes Hai Margreet Leuk je reacties te lezen. Zo te zien… 30 dec. '17
Ine van Maren Lieve Margreet, ik reis een beetje met jou mee. Ik… 27 dec. '17
Eveline Kester Ik sluit me aan! Wat een mooie beelden! Groetjes,… 27 dec. '17
Dineke Beste Margreet, Je reisverhaal is zo boeiend. Jij… 26 dec. '17
Vrony van der Weij Lieve Margreet, wat ben je in een prachtige wereld… 25 dec. '17
D.verloopl dag Margreet, leuk om op deze manier met je 'mee… 25 dec. '17
José Bloemen Lieve Margreet leuk om je verhalen te lezen.. Je lijkt… 24 dec. '17
Marianne Wendt van der Weide Lieve margreet wij zijn blij dat je zo geniet.Kan… 24 dec. '17
Maria Dag Margreet Wat leuk om via je verhalen een beetje… 24 dec. '17
Gerrievanderweide Hoi Margreet, Heerlijk dat je zo'n goede tijd… 20 dec. '17
Marianne Wendt van der Weide Wat een hilariteit jij met een paard in je handen… 20 dec. '17
Marianne Wendt van der Weide Klinkt heel gezellig.zo samen met truus.veel plezier 20 dec. '17
Eefke en willem Haha, na klassen vol pubers is een paard toch niet… 20 dec. '17
Eefke en Willem Lieve Margreet, wat geniet je van alles! Wij genieten… 20 dec. '17
Els Hoi lieve Margreet, Het klinkt allemaal heerlijk relaxed… 20 dec. '17
Peter Mooi om te horen dat je geniet en zo kunt wandelen!… 20 dec. '17
D.verloopl Dag margreet, jouw verhaal klinkt goed en relexed!!… 17 dec. '17
Mieke Lieve Margreet, het is een genoegen je reisverslag… 17 dec. '17
Eefke en willem Ik begrijp je aarzeling bij het nemen van foto's.… 16 dec. '17
Eefke en willem Fijn Margreet dat het goed gaat. En nu even vakantie!… 16 dec. '17
Marianne Wendt van der Weide Heerlijk voor je fijn dat het lopen ook goed gaat.Het… 16 dec. '17
Janke dag Margreet, ik ontvang wel de mail van een nieuw… 15 dec. '17
Marianne Wendt van der Weide Heb het zelfde probleen kan het reisverhaal.niet openen 15 dec. '17
Trude Meijnhardt Ik kan het reisverhaal niet openen. Waarom weet ik… 15 dec. '17
Frederik Hendrik Ik dacht dat ik al abonnee was, maar geef me graag… 15 dec. '17
Annerieke Koetsier Graag reis ik met je mee! Groeten, annerieke 15 dec. '17
Wil Passchier-Vonhof Graag volg ik je Margreet! Fijne Kerstdagen! 15 dec. '17
Riekie Hersevoort Hallo Margreet, Ook ik ben benieuwd naar jouw ervaring… 15 dec. '17
Dineke Beste Margreet, Graag wil ik lezen hoe het met je… 9 dec. '17
Ursula Vries Hoi Margreet, eindelijk kan jouw avontuur beginnen.… 9 dec. '17
Ine van Maren Fijn Margreet dat je goed bent aangekomen. En nu eerst… 7 dec. '17
Mieke Lieve Margreet, ik geniet van je reisverhalen en blijf… 7 dec. '17
Ruud van Dam Leuk om je reisverslag te volgen! Ik wens je een prachtige… 7 dec. '17
Maria Dag Margreet Je bent er, fijn dat we mogen meegenieten 6 dec. '17
Eefke en willem Hoi Margreet, fijn dat reis goed verlopen is. Wat… 6 dec. '17
Ursula Vries Hoi Margreet, ook ik wil graag op de hoogte blijven… 6 dec. '17
Renate Dürig Hallo Margreet, ja auch ich möchte gern weiter von… 6 dec. '17
Felice Graag blijf ik je volgen, Margreet! 6 dec. '17
Sari Boer Hallo Margreet. Ik blijf je graag volgen. Doe iedereen… 6 dec. '17
Corine Lieve Margreet, graag wil ik je reisverslag blijven… 6 dec. '17

« Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »