Uitstel wordt geen afstel

22 december 2016 - Sint Geertruid, Nederland

De heupoperatie is heel goed gelukt! Nu, na een maand, kan ik weer gewoon lopen, zonder pijn. Ik weet niet wat me overkomt na al die jaren.

Ik heb een vlucht geboekt voor vrijdag 27 januari. 's Avonds om half acht vertrek ik van Brussel en dan ben ik de volgende dag om half twee 's middags in Yaoundé.

's Morgens is er een overstap in Addis Abeba.

Ik zie ernaar uit!

Iedereen een heel goede Kerst en jaarwisseling gewenst!

1. Felice:
    22 december 2016
    Wat fijn, deze update! Ik wens je een prachtreis! Alle goeds, en mooie dagen met je dierbaren! Liefs, Felice
  2. Marianne Wendt van der Weide:
    23 december 2016
    Fijn dat het zo goed gaat ,en heerlijk dat je plannen door kunen gaan.Lieve gr van je Zus en zwager .
  3. Anne:
    14 januari 2017
    Leuk dat ik je kan volgen! en een hele goede reis! Anne
  4. Mieke:
    17 januari 2017
    Lieve Margreet, wat fijn dat we je avonturen mee mogen beleven! Ik ben heel blij voor je dat je geen pijn meer hebt als je loopt, ook heel handig op reis;)
    De komende tijd steeds meer 'loslaten' van veel dingen en vooral van mensen hier en straks liefdevol aannemen van wat je wacht in Kameroen. Je zal daar vast veel kunnen betekenen met je wijsheid, kennis en kunde!
  5. Anneke nusselder:
    18 januari 2017
    Ha Margreet, Ik volg je! Wat mooi dat je dit dagboek bijhoudt. Kunnen wij ook genieten van je reis. Ik verheug me ook op foto's. Veel plezier.
  6. Anne Miek:
    19 januari 2017
    Lieve Margreet,
    Fijn dat je na alle hobbels nu eindelijk op reis kan gaan!
    Ik leef graag met je mee.
    Vrede en alle goeds op je reis,
    Lieve groet van Anne Miek
  7. Ursula Vries:
    27 januari 2017
    Lieve Margreet,

fijn van je te horen. Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen daar. Je vertrekt vanavond en ik hoop dat je een goede en rustige reis hebt.
    Hartelijke groet,
    Ursula