Onderweg

19 maart 2020 - Picton, Nieuw-Zeeland

Even een update. Ik krijg zoveel hartelijke whatsappjes! Vanmiddag met een gehuurde auto uit Christchurch vertrokken. Lekker weer langs de wegen scheuren. Het is niet druk op e weg. Ik neem autoweg 1 die gedeeltelijk langs de oostkust gaat en kan genieten van de prachtige zeegezichten. Om een uur of acht ben ik in het hostel waar ik exact een maand geleden ook was. 19 Februari kwam ik aan met de ferry. De dame hier herkent me nog en het is hier inderdaad een beetje thuiskomen. De keuken is echt centrum van ontmoeting voor de jongelui hier.

Morgenochtend om 6.30 bij de ferry zijn, die dan een uur later vertrekt. De jonge dame bij de autoverhuur heeft dat gelijk erbij geregeld voor me. Zondagavond ben ik dan in de airbnb in Auckland waar ik eerder ook was en daar tussenin moet ik in Hamilton mijn koffers ophalen en de spullen die ik daar gelaten heb. De tijd om in Auckland te komen is voldoende. Het vliegtuig gaat maandagavond.

Wel steeds een beetje kriebels. Er verandert steeds iets en dan moet je weer mee bewegen. Maar het gaat goed zo. Ik duik mijn bedje in.

1. Riekie Hersevoort:
    19 maart 2020
    succes en sterkte met wat je allemaal te wachten staat. De wereld op zijn kop.
  2. Eefke en willem:
    19 maart 2020
    Sterkte voor het laatste stukje!! Ook hier moeten we meebewegen!!
    Liefs Eefke
  3. Anneke nusselder:
    19 maart 2020
    Goede reis, Margreet. We hopen je volgende week weer in de armen te kunnen sluiten (oh nee, dat mag niet, even wennen).
  4. Janke:
    🙏🌈
  5. Robert:
    19 maart 2020
    Ik dacht je naar huis zou fietsen - je hebt zo veel geoefend de laatste tijd... ;)
  6. Anne van der Weide:
    19 maart 2020
    sterkte en een goede reis !
  7. Renate Dürig:
    19 maart 2020
    Das alles wünsche ich Dir auch!!!
  8. Tineke Smeets:
    19 maart 2020
    Ook dit stuk van de reis zal je lukken. Ik zie je binnenkort gezond en wel.
  9. José Bloemen:
    20 maart 2020
    Tjonge Margreet
    Ik lees nu pas je laatste 3 blogs
    Wat jammer dat je je reis nu moet afbreken
    Ben je daar met zo weinig inwoners niet veel Corona veiliger dan in ons volle landje?
    Maar ik wens je een goede veilige thuis reis toe
    Hartegroet José
  10. Marlies Sterk:
    21 maart 2020
    Margreet, wat heb je veel meegemaakt en wat jammer dat het nu zo stopt. Ik wens je een gezonde reis!
  11. Margreet:
    22 maart 2020
    Dank jullie wel voor alle goede hart-onder-de-riem opmerkingen! Vooral die van jou Robert!

Tot ziens!