Great Taste Trail van Nelson naar Kaiteriteri

26 februari 2020 - Kaiteriteri, Nieuw-Zeeland

Op 25 februari begin ik langs de kust te fietsen. Het is prachtig! En grotendeels volg ik de Cycle Trail. Pas vanaf Motueka pak ik de gewone weg omdat ik wil opschieten. Heerlijk om zo langs het water te fietsen!

Aan het eind een heuvel en daarna Kaiteriteri, een geliefd badplaatsje, waar vandaan ook veel cruises en watertaxi's vertrekken naar de baaien van het Abel Tasman National Park. Ik boek ook een trip die me naar Torrent Bay brengt. Vandaar loop ik terug naar Anchorage Bay waar ik 's middags weer opgehaald word. Eerst ga ik natuurlijk zwemmen! Ook onderweg neem ik een zijweg naar Cleopatra's Pool, die wat kouder is dan de zee, maar wel heerlijk. Ook in Anchorage Bay heb ik nog tijd over om een duik te nemen. Een heerlijk ontspannende dag met veel oh-wat-mooi-momenten!

1. Marja Nijhus:
    26 februari 2020
    Wat een top reis Margreet, je bent er echt helemaal uit. Lekker genieten van alles om je heen👍 Groetjes Marja
  2. Trude Meijnhardt:
    26 februari 2020
    Trude: ja, zo'n reis is wel heel bijzonder. Gister hier op de tv ook nog een film over Nieuw Zeeland gezien. Het is een fascinerend land. Goede reis verder !