Thuis

25 maart 2020 - Sint Geertruid, Nederland

Na lang onderweg te zijn geweest op een toch voorspoedige reis, ben ik gisterenmiddag thuis gekomen! In Auckland nog even een schrik omdat bleek dat de vlucht van Dubai naar Düsseldorf niet meer zou gaan, maar na een half uurtje zoeken, werd de ticket omgeboekt en kon ik zelfs naar Amsterdam. Ik kan niet anders zeggen dan dat de mensen op de luchthavens alles eraan deden om reizigers te helpen.

Mijn bagage was er wel niet toen ik in Amsterdam aangekomen was, maar die zal vanzelf wel opduiken.

Dank allemaal voor de goede wensen, gebeden en bemoedigende woorden! Het was me een reis wel!

1. Matthias:
    25 maart 2020
    Welkom Thuis Margreet - het is droevig als zoveel mensen sterven moeten ook in eigen land.
  2. Trude Meijnhardt:
    25 maart 2020
    Nog veel aan je gedacht deze dagen! Ik dacht: zou Duitsland Margreet wel toestemming geven om door te reizen. Maar goed, je kwam aan op Schiphol. Een hele aanpassing om je hier nu thuis te gaan voelen!
  3. Elisa:
    25 maart 2020
    Net op tijd weg uit Nieuw Zeeland! Daar is de noodtoestand uitgeroepen en kan het leger worden ingezet! Gelukkig ben je terug op je basis!
  4. Corine:
    25 maart 2020
    Welkom in sterk veranderd NL. Je bent echt net op tijd "ontsnapt"! Het zal even wennen zijn om in gezinsverband te leven in een min of meer geregeld bestaan. Ook daar kun je vast wel weer van genieten!
  5. Anneke nusselder:
    25 maart 2020
    Ah, gelukkig gelukt. Wat een reis, zeg. Tot ziens ( hoewel dat door de maatregelen nog wel even zal duren. Schrijf nog maar wat over hoe het je in Nederland vergaat de komende tijd).
  6. Vrony van der Weij:
    25 maart 2020
    Wat fijn dat je reis zo goed verlopen is.
  7. Sjoukje:
    25 maart 2020
    Fijn, Margreeth, dat je weer thuis bent, ik heb me best wel zorgen gemaakt of het allemaal zou lukken.
    Je komt thuis in een vreemde situatie, een goede thuiskomst en gezondheid toegewenst!
  8. Renate Dürig:
    25 maart 2020
    Oh ja, eigentlich schon alles gesagt!
    Behalte die schönen Erinnerung dieser besonderen Reise im Herzen und genieße davon noch ganz lange. Alles Gute für die kommende Zeit.
  9. Anne van der Weide:
    26 maart 2020
    Fijn dat je [net op tijd] weer in Nederland bent!!
  10. José Bloemen:
    26 maart 2020
    Welkom weer in NL Margreet...gelukkig wel in een stralend mooie lente...Hartegroet, José
  11. Truus:
    27 maart 2020
    Fijn dat je weer gezond thuis bent gekomen!
  12. Ursula Vries:
    31 maart 2020
    Fijn dat je (op tijd) terug kon komen. Ik hoop dat je snel weer went aan de toch ongewone toestand in Nederland. Blijf gezond. Hartelijke Groet Ursula
  13. Beverley Ellis:
    8 april 2020
    So sorry that your trip was cut short Margreet but glad that you made it home safely. I have enjoyed reading about your travels and have great admiration for your vision and determination. You are truly an inspiration. I will always remember our day trip to Tiritiri Island.
    Good luck with your future adventures and much love.
  14. Ulrich Theis:
    11 april 2020
    Welkom thuis,nagenieten van je bijzondere reis en hopelijk in de toekomst verder ont...dekken en ont...moeten,
    Fijne, Zonnige Pasen