Terug in Christchurch

18 maart 2020 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Alle ontwikkelingen gaan zo snel! Aan het einde van mijn verblijf in Ashburton wilde ik alleen nog maar naar huis. Vanmorgen ging ik op weg en het ging lang goed. Na 35 km bereikte ik Rakaia en voelde dat mijn knie Christchurch niet zou halen. Mijn gevoel van haast was zo groot dat ik iemand die er met een pick-up truck stond, gevraagd heb om me tegen betaling naar Christchurch te brengen. Ja hoor, geen probleem. Ik ben nu dus op een campinig in de buurt van het vliegveld en ga proberen om voor niets een huurauto terug te brengen naar Auckland.

Door alle verhalen over vluchten die niet meer gaan, heb ik de Kilroy-dame niet afgewacht, maar via hun site een ticket geboekt op 23 maart in Auckland. Maar kijken of dat dan lukt.

Het is wel spannend allemaal, maar ik ga er van uit dat ik over een week weer thuis ben!

1. Wolfgang Dürig:
    18 maart 2020
    Hopelijk herstelt je knie snel en wordt hij weer beter. Een spannende en spannende tijd die je in de verte hebt doorgebracht. Bedankt dat je ons online hebt laten deelnemen. Goede reis naar huis.
  2. Marja Nijhus:
    18 maart 2020
    Heel begrijpelijk dat je nu graag naar huis wilt, veel sterkte. Een heel voorspoedige terugreis gewenst.
  3. Gerrievanderweide:
    18 maart 2020
    Margreet wat een abrubt einde van je mooie reis. Het is niet anders. Ik hoop dat je terugreis mag lukken. De 🌏 staat wel op zn kop. Ook Nederland is steeds meer in de greep van corona. We denken aan je. Liefs ook van je broer. 😘 ❤️ 🌞
  4. Renate Dürig:
    19 maart 2020
    Liebe Margreet, auch ich hoffe, dass für dich alles so verläuft wie du es gern hättest. Schade, dass Deine so tolle Reise nun so zu Ende geht. Hier geht derzeit kaum noch was. Viele Flieger landen nicht mehr. Der Himmel ist sehr ruhig geworden. Ich wünsche Dir, dass Du noch gut zurückkommst. Alles alles Liebe und Gute, halt Dich wacker
  5. Trude Meijnhardt:
    21 maart 2020
    Eindelijk even tijd genomen om jouw reisverhalen te lezen. Wat een avontuurlijke fietstocht heb je achter de rug! En wat een prachtige natuur is daar te beleven. En ontmoetingen met lieve mensen. Dit neem je mee als een heel bijzondere herinnering, lijkt me. Behouden thuiskomst!