verantwoording Cameroon Education Race

20 mei 2018 - Bamenda, Kameroen

Beste mensen,

Hieronder volgt een opsomming van de bijdragen die ik heb uitgegeven voor verschillende scholen en personen. Ik wil iedereen bedanken die hieraan heeft bijgedragen. Ook al zijn het vaak relatief kleine dingen, voor hier zijn ze groot en alles heeft bijgedragen om de levens van mensen en kinderen te verbeteren. Mocht het te ingewikkeld voor je gebleken zijn om via Whydonate te geven, dan kan je ook iets overmaken naar NL36TRIO0198138768 t.n.v. M. van der Weide o.v.v Cameroon. Ik beveel ook van harte het werk van Mupusuac aan. Daar wordt gedroomd over het geven van microkredieten, het bouwen van een centrum voor gehandicapte mensen met o.a. bibloitheek en winkeltjes en een farm, waar mensen kunnen werken. Meer info via hun website, die je onder extra kunt vinden.

Ik krijg de lijst hier niet goed ingevoegd, vandaar een verkorte versie:

Uitgaven aan schoolboeken,, leesboeken, schoolmaterialen 413.000 cfa = ongeveer 650 euro

Uitgaven voor de containershop van Modephas: 250.000 aan haarzelf en 150.000 aan Mupusuac voor een microkrediet aan haar.

Aan Modephas 30.000 voor opknappen woonruimte

Aan Mupusuac 100.000 voor de training van leerkrachten w.b. speciaal onderwijs

Aan iemand 40.000 voor medische kosten. Alles samen 570.000 cfa = ongeveer 850 euro

1. Eefke en willem:
    20 mei 2018
    Dat is mooi Margreet! Tot welke datum staat het fonds nog open? De doos voor statiegeldbonnen staat in de winkel. Weet ik wanneer ik die kan inleveren.
    Nog veel succes met de laatste loodjes!
  2. Marianne Wendt van der Weide:
    20 mei 2018
    Heel fijn Margreet,als je weer thuis bent.bespreken we het wel.Hoop je snel te zien .lieve gr van Wim en Marianne