Nog een paar weken!

11 november 2017 - Yaoundé, Kameroen

Het is nu toch bijna zo ver. De maanden op het CCC in het voorjaar waren geweldig leuk. Ik vond een kamer bij een erg vriendelijke dame en kon me lekker focussen op het werk. In de zomer ben ik terug verhuisd naar Sint Geertruid en heb  me hier verdienstelijk gemaakt met wat klussen. Intussen kriebelde het steeds meer. Ruim een jaar later hoop ik dan toch te vertrekken. 1 december vroeg in de avond gaat mijn vlucht vanaf Brussel Zaventem. Omdat ik low budget wilde, vlieg ik via Addis Abeba en stap daar 's morgens vroeg over. Om twee uur 's middags arriveer ik in Yaoundé. Gelukkig is er tegenwoordig een binnenlandse vlucht naar Bamenda, anders was het tien uur bussen! In de komende weken pakken en afscheid nemen. Op bijgevoegd kaartje zie je Kameroen met de belangrijkste plaat

1. Riekie:
    11 november 2017
    Heel veel succes en ik weet zeker dat dit een hele ervaring voor je zal worden, ik blijf je volgen en ben heel benieuwd naar de mooie avonturen die je daar gaat hebben. Margreet een gele goede reis en geniet van al hetgeen je mee gaat maken.
  2. Janke:
    11 november 2017
    spannend Margreet, nu echt tijd om voorlopig afscheid te nemen van je dierbaren in Nederland. Komt zeker goed. Wens je een onwijs mooie waardevolle tijd toe in Kameroen en ik blijf je volgen. Suczegen!!!
  3. Eefke en willem:
    11 november 2017
    Heel veel succes en mooie ervaringen toegewenst!
  4. Anneke nusselder:
    12 november 2017
    Goede reis, Margreet, en ik hoor van je hoop ik.
  5. Ursula Vries:
    12 november 2017
    Lieve Margreet, wat fijn dat je droom nu toch uit gaat komen. Ik ben benieuwd naar jouw verhalen. Heel veel succes daar en laat weten hoe het je daar in het verre Afrika vergaat.
    Goede reis
  6. Riet hutjes:
    Ha Margreet,

Het gaat dan eindelijk gebeuren! Spannend voor je!
    Een goeie reis toegewenst en ik hoop dat je op dit pad mooie avonturen beleeft en fijne mensen ontmoet! Alle goeds en groeten vanuit het Nunspeetse.
    Riet Hutjes
  7. Elisa:
    Lieve Margreet...
    Jij hebt de levenskracht om de droom, die je al jaren koesterde, waar te maken: prachtig! Al zal ik je missen!
    Je koffers zijn al vol... maar een wens uit een liedje van Janis Ian, laat het met je meereizen:
    I wish you joy!
    I hope the wind is at your back, keeping you on track
    that you never lack for love
    I hope you walk beside your heart, even in the dark
    guided by the stars above
    I wish you love
    So wherever you may roam, out there on your own
    home is just a heart away
    I wish you joy!
    Elisa
  8. Margreet:
    13 november 2017
    Dank je zus! Prachtig. Hij gaat in mijn boekje!
  9. Henk Hensgens:
    15 november 2017
    Hoi Margreet,
    wat leuk dat je reis nu écht staat te gebeuren.
    Ik heb je leren kennen als iemand die open staat voor nieuwe ervaringen en voor nieuwe mensen.
    Ik ben dan ook erg benieuwd naar je reisverslagen.
    Ik wens je alle goeds.
    Groeten uit Enkhuizen.
  10. Liza Van der Weide:
    20 november 2017
    Alvast een hele goede reis! Geniet van alles daar wat zal het een moeie ervaring worden. Ik ga de verhalen zeker volgen! Liefs Liza
  11. Joyce Pitu:
    22 november 2017
    Kia ora Margreet

Lovely to hear from you and I have signed up to follow your travels. Maybe you will one day come to New Zealand!

In the mean time, enjoy Africa :)

I am teaching again at the high school where I used to teach - just like you going back to CCC!!

Take care

Love Joyce
  12. Joyce Pitu:
    22 november 2017
    Kia ora Margreet

I am teaching again at the high school where I used to teach -
    just like you going back to CCC!!

Take care

Love Joyce
  13. Vrony van der Weij:
    24 november 2017
    Lieve Margreet, ik hoop dat je positieve ervaringen je verwachtingen overtreffen. Ik bewonder je en kijk uit naar jouw werk en belevingen.
  14. Richilde Binsbergen:
    30 november 2017
    Ha Margreet,
    Een goede reis gewenst morgen. Ik heb je bezoek erg gewaardeerd en vind het bijzonder om je reisverhalen te mogen volgen. Goeie vlucht en behouden aankomst in Kameroen! Hartelijke groet, Richilde
  15. Matthias:
    5 december 2017
    Nou Welkom .... in je voorlopige thuis zullen we dan maar zeggen. Het vorige bericht was ik nog niet aan toegekomen. Maar nu ben je dan waar je al zo lang naar toe wilde. Ook namens Gerrie... een hele gezegende tijd toegewenst... en we gaan je wat meer met 'argus'ogen volgen.